חברת התעופה הצרפתית מחקה את מדינת ישראל ממפותיה

חיים הלר | צילום: מיכאל זלצר 2 Comment on חברת התעופה הצרפתית מחקה את מדינת ישראל ממפותיה
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אחת המדינות הידועות בתקריות האנטישמיות שבה היא צרפת, אולם אם נוח היה לחשוב כי גופים רשמיים במדינה אינם נגועים בנגע, מתברר לכאורה כי גם חברת התעופה אייר פראנס, שמפעילה מספר טיסות יומיות לישראל, מחקה את מדינת ישראל במפות שבמטוסיה.

נוסעים שפנו לארגון הפרו-ישראלי Stand With US טענו כי בטיסות שלהם לישראל באמצעות חברת אייר פראנס הם גילו כי חברת התעופה הצרפתית הסירה את ישראל ואת ת"א מהמפה, למרות שת"א היא יעדם הסופי.

אם לא די במחיקת ישראל מהמפה מתברר כי דווקא יהודה ושומרון ורצועת עזה הופיעו על מפות אייר פראנס למרות שאין מדובר ביעדים אליהם מגיעה החברה.

הנוסע שמסר את התיעוד לארגון סיפר על הטכנולוגיה החדשה במטוסים של אייר פראנס שמאפשרת לבצע התמקדות באמצעות זום פנימה והחוצה, אולם חיפוש דקדקני לא הניב את מציאת השם "ישראל".

לדברי הארגון רבים פנו לחברת אייר פראנס שהבינה כנראה את הנפיצות ואת הפגיעה המסחרית שיכולה להתפתח ומצידה מסרו לארגון כי "אייר פראנס מתנצלת עמוקות על התקרית, מדובר בטעות במפה שכרגע מתעדכנת".

55bf95dc37a5dc8c



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    לדעתי, אייר פראנס חשודה שהיא איפשרה בזדון את חטיפת המטוס שלה לאנטבה, בזמנו, כאשר החוטפים שיחררו את כל הנוסעים מלבד את הישראלים שביניהם!

    גרמנים הינם מזרע עמלק (לפי המסורת מהגר"א מוילנא זיע"א), והאירופאים כולם התערבו בגרמנים. ו'מלחמה להשם בעמלק מדור דור'.